Ikväll!

Somsagt är fortfarande ganska sjuk och därför är jag hemma idag igen och troligen imorgon också. Har precis klarat att ta mig upp ifrån sängen och bloggar ifrån ipaden nu. Eftersom att så många var sugna på ett se och höra alla bilder så ska jag se om jag hinner med det ikväll, sen fick jag även önskemål om att ni ville se daven på film och i rörelse, och där kan jag väl säga att jag har bara en film ifrån provridningen, och den är på typ 8 sek, Men jag tänkte även lägga ut den ikväll, och så ska jag be mamma filma oss när vi har kommit igång lite mer och jag inte är så här sjuk. För just nu blir det bara korta så skritt rundor. Hörs förhoppningsvis ikväll och att jag är lite piggare då. /Julia

Kommentarer
Postat av: Topdressage

ahhahahah vi skickade fel, fel blogg.

Blir så om man läser fler bloggar xd

2011-11-10 @ 15:16:31
URL: http://topdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0