underbar känsla!

tänkte bara skriva lite, men det blir inte så mycket då jag inte har någon ork till det!
kom ju hem ifrån Kina och det har varit otrligt roligt, super att ha med frida också, handlat massor :)
men ja idag har jag inte alls varit på topp! nästan feber, yr och ont i huvet,
Men inget kan stoppa mig att rida mina fina prinsar nu när jag inte träffat dom på 10 dagar..
Det var iallfall en underbar känsla! att hoppa upp på dom, rida dom och känna hur otroligt fina ponnyer jag har!
red daven lite på banan, gick super. och Chippen red jag ut, piggelin som han var!
nu ska jag bara vila upp mig och får se om jag lunkar mig till skolan imorgon..
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0