19. Bild på min bästa vän och varför hon är det

En av mina närmsta vänner är Frida Fransson, även hon som jag har bloggen här med!
vi står varandra väldigt nära, och det är även henne jag ska resa till kina med.
Vi har känt varandra lite mer än ett år, och har sedan dess varit väldigt bra vänner, visst vi har bråkat som säkert alla gör, men vissa vänner klarar man sig utan,och man tar det inte så hårt om man inte är super bra vänner.
Men somsagt vi står varandra nära och blir alltid vänner igen. Jag har ALLTID roligt med Frida, och hon gör mig suuper glad!
har alltid massa fjant för oss, och hon är precis en sån som passar bra med mig!
ibland kan man vara lite nere, och då pratar vi och tröstar varandra.
Tror vi har gjort nästan allt tillsammans på senaste tiden faktiskt, endå galet hela sommaren, ja vi blir bara bättre och bättre vänner, vi delar samma intresse och det är så roligt att se frida tex rida Chippen då jag kan lita på henne! skulle aldrig sätta upp någon annan jag inte känner så pass bra.
Man måste verkligen ha en kompis som man kan lita på! en som kan lita på en själv.
Ibland måste man bara prata ut, och det gör man inte till vemsom helst! tror frida vet det mesta om mig, och jag det mesta om henne, vi kan prata om privata saker, och delar det mesta!
ja helt enkelt en underbar vän! hon passar mig till 110%
kan rabbla minnen och allt, hur långt somhelst! men lite kortfattat här nu
och här kommer lite bilder ifrån mölle i somras när vi var där!
Vi kommer ha sååå roligt i framtiden också det kan jag lova er hih
En av mina närmsta vänner är Frida Fransson ♥, även hon som jag har bloggen här med!
vi står varandra väldigt nära, och det är även henne jag ska resa till kina med.
Vi har känt varandra lite mer än ett år, och har sedan dess varit väldigt bra vänner, visst vi har bråkat som säkert alla gör, men vissa vänner klarar man sig utan,och man tar det inte så hårt om man inte är super bra vänner.
Men somsagt vi står varandra nära och blir alltid vänner igen. Jag har ALLTID roligt med Frida, och hon gör mig suuper glad!
har alltid massa fjant för oss, och hon är precis en sån som passar bra med mig!
ibland kan man vara lite nere, och då pratar vi och tröstar varandra.
Tror vi har gjort nästan allt tillsammans på senaste tiden faktiskt, endå galet hela sommaren, ja vi blir bara bättre och bättre vänner, vi delar samma intresse och det är så roligt att se frida tex rida Chippen då jag kan lita på henne! skulle aldrig sätta upp någon annan jag inte känner så pass bra.
Man måste verkligen ha en kompis som man kan lita på! en som kan lita på en själv.
Ibland måste man bara prata ut, och det gör man inte till vemsom helst! tror frida vet det mesta om mig, och jag det mesta om henne, vi kan prata om privata saker, och delar det mesta!
ja helt enkelt en underbar vän! hon passar mig till 110% ♥
kan rabbla minnen och allt, hur långt somhelst! men lite kortfattat här nu
och här kommer lite bilder ifrån mölle i somras när vi var där!
Vi kommer ha sååå roligt i framtiden också det kan jag lova er hih ♥
/ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0