Täcket jag pratade om!

jag sa ju sist jag var och handlade att jag hade köpt ett suuuuuuuper fint täcke till daven eftersom han inte har något fleec, då han har så liten storklek!
men somsagt dom sa att det var 125, och daven har störst 125, men när vi provade det var det tyvärr alldeles fortstort! tillochmed för chippen.
Så fick lämna tillbaka det, riktigt besviken då det var så otroligt fint! och att det bara är gjort ett enda!
jaja får hitta nåt annat fint :/ har ni tips?
Men vad tycker ni, var det fint?

ni ser så stort det var ända ner till hans knän
/Julia

Kommentarer
Postat av: sofia och liza

Jättefint! :)

2011-10-25 @ 20:12:29
URL: http://ponnytvillingarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa super snyggt :)

2011-10-25 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0