Tuff vecka!

USCH! vilken vecka asså!! :O 3 prov ett på onsdag två på fredag, alltså plugg heeeela veckan + en ponny. Denna veckan har vi inga prov som det ser ut nu? så det kommer vara stoor förbättring från min sida! :)

Idag när jag var på väg till stallet.. i ösregnet.. träffade jag på wilma, och vi bestämde oss för att vi skulle rida ut tillsammans, haha vi kom hem halv 8 i mörkret.. Men det gick super & hästarna skötte exemplariskt!
Vi travade en lång sträcka, så jag testade Pee Wee lite och hon kändes superfin! :)
haha, vi red in i en stoor fårhage, utan får, och hoppade massa stockar, Pee Wee skötte sig super och hoppade fint över stockarna, och till och med så stannade hon inte och tittade inte alls! hihi, det brukar vara något.
Hon kanske skulle blivit fälttävlansponny istället? ;)

har även bilder från ängen! hih, dom har jag heelt glömt!
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0