fullt schema..

börjar äntligen bli lite frisk, så det blir skola igen på Måndag alltså måste jag plugga lite också för vi har prov på måndag, samt ett redovisnings projekt, som inte alls känns färdigt!
Nu ska jag skynda mig ner i stallet och rida Daven en tur, sen ska jag hinna äta lite innan jag ska ner i stallet igen och fixa Zenit som jag ska rida idag för att det kommer en tjej som möjligtvis vill låna honom, så hon ska ju också rida lite, återkommer hur det gick!
Och sen ska jag rida Chippen på banan kan se om mamma kan fota oss då, men jag tror inte det för jag hinner nog inte innan det blir mörkt.. Sånt som är nu det blir mörkt vid 4 liksom! usch.
Om jag har tid ikväll tänkte jag ladda upp bilderna ifrån tävlingen. Så får vi se om vi hörs mer idag!
tränar skänkelvikning med plutten!
/Julia

Kommentarer
Postat av: Tova

Fin häääst! :DD



Supermysig blogg btw ^^

2011-11-12 @ 11:39:25
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: Elinore

gud vad fin!! jätte fin blogg ni har :)

2011-11-15 @ 18:37:08
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0