"Idag har jag tid" HAHA, VISST!

Idag trodde jag att jag hade tid..
hahaha... men nej. :(
Har prov imorgon, + viktig redovisning, och har spanska..

Ska i alla fall rida min ponny idag! Tävling på lördag så nu är det allvar! ;)

har äntligen tagit mit förnuft till fånga och laddat över bilderna från kina på datan, så ni kommer få lite bilder från kina, vi var ju även i ett kinesiskt stall!

Jag var ju även på ullared igår! FYYYYY vad kuuuul det var och FYYYY vad mycket och vettigt jag handlade! :D
Har tagit bilder på det så dom håller på att ladda över på datorn!

Kommer göra tidsinställda under dagen då jag måste plugga och sköta min ponny, och testa grejerna på henne!
Vi höres, och håll utkik! :D

/Frida


Kommentarer
Postat av: Lisa

spännande! :D

2011-11-13 @ 09:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0