KIINA!

Måste tacka alla människor som var med för en fantastik upplevelse och resa!
Och tack julia för att du ville ta med just mig! :D<333

alla bilder kommer huller om buller

haha, först en bild på vår mat inför flyget!;)


Efter några dagar efter vi ätit på en resturang gick vi och kolla på detta på hemvägen.
Vattenstrålar som sprutade olika högt i takt till musik som var där. Ingen fattar nog hur OTROLIGT höga dessa strålar va!! :O

Denna underbart goda tårta hade Edit gjort när vi kom, allt var chocklad! MUMS!

I veckan var vi och gjorde vid fötterna och händerna. En mäniska satt och gjorde vid händerna och en människa till fötterna. Och julia brevid mig=prat=NIICE!

På väg upp till kinesiska muren:





först gick vi i en gråtta, fast egentligen var där mörkt och olika färger ex. röd, men fotade med blixt så blev ljust.
Efter denna mysiga gråtta började det jobbiga som ingen var medveten om...

vi var nöjda när vi kommit upp för första trappan!! Men vi hade ingen aning om vad som väntade oss..




säker man kände sig när man såg denna skyllt...

Julia och Alex hade tävling sista biten. HAHA!


När vi kom upp satte sig julia ner och sa, nu går jag inte ett steg till! Men hon hade inget val ;)


haha nu orkar jag inte mer.. xd julia får lägga upp från stallet för att min kameras betteri tog slut där och så får hon lägga upp någon från förbjudna staden :)

Vad tycker ni? Vilken upplevelse va? :D 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0