pluuuugg! & gårdagen!

säger lite som frida! har ett prov imorgon, samt en ganska stor redovisning, och ska hinna rida båda hästarna.
=måste prioritera dom först..
Men tänkte berätta lite om igår, red först en super härlig tur i solen med Daven, längsta skogsrundan han gjort, ungefär 2 timmar..Kom hem och hade brottom för att jag skulle visa upp zenit, possitivt med det är att han är inte alls öm längre, men neggativt var att han var  ganska stel när man försökte böja igenom :/& det brukar han aldrig vara, och sen var han lite nervös, så hon sa direkt att han ho inte skulle klara av en så pass nervös häst, så hon ville inte ens prova honom..
Visst han var lite nervös men frida! du vet hur han kan slänga upp huvet och då är det bara lite dumheter, jaja.
Kommer kanske in en annons på honom senare.
Sen red jag även lite på banan med chippen, super killen är så fin nu! helt galet, tjejen stannade kvar för hon ville se på honom, och sa sen "synd det inte är han som ska lånas ut"
men min plutt kommer INTE lånas ut!! :)
_____________________________________________________________________________________
Idag  ska jag rida ut en tur på chippson, och Daven ska gå på banan om det tinar upp frammåt dagen.
Bild ifrån innan jag åkte till kina som jag helt glömt lägga ut! har hittat massa bilder som jag helt glömt så ska försöka ha med en sån bild i varje inlägg!
mitt ♥
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0