10 saker om mig

Kör på precis som Frida och Julia med 10 saker om mig och mina hästar som jag inte tror ni vet, i brist på annat att skriva om..
  1. Vintern är min favoritårstid. Klart att jag tycker om sommaren supermycket, men det är något speciellt med vintern..
  2. Lagettes mamma dog vid hennes födsel, så hon är uppfödd på flaska.
  3. Både Lagette och Nicolai är otroligt mysiga hästar.
  4. Lady är otroligt speciell, helt obeskrivlig faktiskt..
  5. På min fritid är jag faktiskt väldigt mycket med mina kompisar.
  6. När det gäller musik så lyssnar jag på allt från Volbeat till David Guetta. Kan vara Skrillex eller Melissa Horn. Här har ni två klara favoriter! -> Volbeat - Still counting och DJ Antonie vs. Timati ft. Kalenna - Welcome to St. Tropez (DJ Antonie & Mad Mark Remix)
  7. Jag tar inte åt mig av vad folk säger om mig, haters keep hating.
  8. Jag har väldigtväldigt lätt för mig i skolan och matte & svenska är mina starkaste ämnen.
  9. När jag blir stor vill jag bli försvarsadvokat och jag vill inte bo kvar i Sverige.
  10. Jag tycker det är tragiskt hur folk betér sig över internet. 

/ Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0