13. Min högsta dröm

min högsta dröm är att rida EM på ponny, komma med i Landslaget osv.
& när jag går över till storhäst, också rida höga klasser!
Jag vill kunna jobba med hästar, och bo utomlands på en fin gård, Jag har stora Mål verkligen!
och jag vill verkligen lyckas.
Med ponny känner jag väl lite press på mig, eftersom att jag har inte all tid i världen! men sen har man nästan hur lång tid som helst på sig,
jag vill bli ännu duktigare, för det finns så mycket kvar att lära! Jag strävar efter framgång.

första ridpasset efter han kommit! Lycka ♥
/Julia


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fin han är! :)

2011-10-13 @ 23:32:51
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0