ARG

Jag är så fruktansvärt arg och måste verkligen få skriva av mig här på bloggen.
Jag är otroligt less på människor som är så sjukt otacksamma. Jag gör allt jag kan, visar respet och är trevlig, vad får man tillbaks?!  -INGENTING.
Framför allt dagens ungdomar är otroligt respektlösa och ouppfostrade. Det är pinsamt att se, vart är världen på väg? 
Detta är inte bara ute, utan i skolan eller i ridhuset, ja var som helst. De har varken skam eller vett i kroppen. Det är ungdomar som ber vuxna människor, som försöker hjälpa dom, att dra åt helvete. De sänker folk som absolut inte behöver mer kritik för att falla ihop och när de slåss så sparkar de på folk som redan ligger. De gör vad som helst för att krossa folk till minsta små delar.
De tror att de kan göra hur de vill, när de vill och var de vill.
Var nere i ridhuset häromdagen och ungdomar som flänger ut och in, rider någon rodeoridning. Skrattar, skriker, slänger i dörrar osv. Blir så arg! De är så fruktansvär respektlösa?! Hur lätt är det att rida en mindre världsvan 6åring bland massa spring och stök tror ni? 

Något som är ännu värre att se är vuxna människor som saknar vett. Det är faktiskt tragiskt att se. Vuxna människor som absolut inte verkar förstå. De är förebilder för många ungdomar och det är väl kanske inte så konstigt att ungdomarna blir som de blir när de vuxna människorna beter sig som de gör? Otrevliga och respektlösa människor finns det så gott om. 

Detta är inget annat än pinsamt och tragiskt.

i'm just sayin'
/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Elin

tja, fin blogg!

kika gärna in i min blogg och se om du hittar något!:D

Kram!

2011-10-28 @ 17:28:11
URL: http://enflickaah.blogg.se/
Postat av: mathilda

ååh, hatar sånt, känner själv samma sak ibland, även om det inte är något sådär extremt i stallet :/

2011-10-28 @ 21:33:20
Postat av: Ida Andersson

Håller fullständigt med !

Var också i ridhuset här om dagen, så var det kanske 5 ungar och en stackars häst som dem hoppade upp och ner på och bara flängde runt och skrek och hållde på, Jag fick riktigt spel på dem så jävla respektlösa, sen drog dem fram massa hinder och kastade runder bomarna.

Sen går dem bara när hästen har typ skitit ner hela ridhuset med kanske 5 högar, och dem är ju 5 st !!?

Sen när dem var klara stog dem utanför ridhuset och skrek och hållde på, som tur var så kom det en man och sa till dem på skarpen.

Men nästa gång det händer så kommer jag nog sprängas !



Vem var det i ridhuset , kanske det var samma tjejer ?



Kram Ida

2011-10-29 @ 10:50:56
URL: http://photodressage.blogg.se/
Postat av: Anna

dom problemen upplever jag ofta på ringsjöorten!och det har gjort min nerviga häst mer eller mindre oridbar,får jag tag på dom utan häst en dag så får dom veta att dom lever>.<

2011-10-29 @ 15:13:34
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0