Bilder

Idag red jag Pee Wee på banan, det kändes superbra, därför blev det bara 35 och därför hann mamma inte komma och därför inga bilder! :( aja.. jobbade mest på att hon skulle på upp sin superfina trav där hon verkligen använder bakbenen, för ibland kan hon bli lite springig, jobbade även med att fatta galopp från trav eftersom hon drar upp huvudet ibland precis när man fattar galopp. Gjorde även lite förvändgalopp, ja mest galopparbete idag, det enda jag gjorde i traven var att då träna upp det med den bra traven och lite ökningar.
Ohh! jag skulle haft bilder när hon gick så fint! :(
Här är några få bilder efter dagens ridpass


hihi, jag och emma älskar min ponny ;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0