Dag 10 - 10 saker du inte visste om mig

1. jag är riiiiktigt envis!

2. Jag sätter väldigt stora krav på mig själv, vilket inte är bra i vissa tillfällen och i vissa få tillfällen bra.

3. Jag gick på mannekäng när jag var yngre, och en grej på g som jag inte är redo att berätta ännu

4. Jag är suuuper nöjd med livet just nu!! :D

5. Jag har svårt för att koncentrera mig när jag pluggar till prov

6. Jag är extremt mörkrädd och hör ljud och inbillar mig grejer, som att någon går i trappan när jag ligger i mörkret i min säng.. xd

7. På höstlovet ska jag åka till kina med Julia!! Kommer bli så gaaaalet roligt!!! :D

8. Jag mår illa av att tänka på dagen när vi bestämmer oss för att sälja min älskade ponny Pee Wee's Bo-Gi!!!

9. Jag längtar lite efter snö.. så att man får fina bilder! :D

10. JAG ÄLSKAR ATT HANDLA TÄCKEN, SCHBRAK O.S.V !!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0