Dag 13 - Min högsta dröm

Jag har måånga drömmar!
En av mina högsta drömmar är att jag och Pee Wee ska hinna från lok-nat innom ett- ett och en halvt år!
Det är en av dom största, att jag kan få henne så långt! För jag vill visa folk vad jag kan, bara ge dom en stor chock!

En annan av mina alldra största drömmar är att få bo på en gård!
Hur konstigt det än låter.. Men det är en av dom största!! Allt hade varit dubbelt så enkelt!
Jag har tjatat i typ hela mitt liv, men det är något jag får göra när jag flyttar hemmifrån.. Fastän det är nuuu jag vill ha den som mest, när jag är ung. Sen har man ju bil och så, så då spelar det ju inte så stor roll.
Alla som bor på gård ska bara gå runt med ett stort leande på läpparna! För det kan jag säga.. Det hade jag gjort!!

En annan dröm, är att få en riiiktig toppen häst som nästa häst! Som man tävlar på hög nivå och som kan vidarutbilda mig o.s.v Som kan typ allt, hade varit sååå nice! Jag vet att Pee Wee är en toppen häst, men det finns så mycket mer i henne som jag bara måste få fram på tävlingsbanorna! Vi är på g

Jag har mååånga fler drömmar, men dessa är dom 3 största!




Jag tror på oss! ♥
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0