Dag 19 - Bild på min bästa vän och varför hon/han är det

Min bästa vän är Julia Wesen Cosmo ♥
Julia är det vän jag har roligast och känner mig tryggast med! Vi har ALLTID roligt vad vi än gör!
Även om det är världens segaste dag händer det något kul när man är med henne!
hahahha, så j*vla undervar vän! Bara älskar hennes miner och ja allt!
Vi vet till 99 % allt om varandra, känner denna människa OTROLIGT mycket, asså menar att jag vet exakt när hon har tråkigt, exakt när hon skrattar på riktigt, exakt allt! possetiva som mindre bra ;)
Att vi har samma intressen också gör oss mycket starkare vänner också, och vi gillar och ogillar och tycker likadant om typ allt! fast ändå är vi olika på något sett.
Ialla fall är detta en underbar och fantastisk människa som jag inte skulle kunna leva utan nu när jag lärt känna henne, hon är en av dom grejerna som gör min dag! :')♥
Älska är ett otroligt starkt ord, men jag älskar denna glädjespridande varelse! ♥
Vi gör allt tillsammans!


hahaha, my sunshine!♥
ILY!
/Frida


Kommentarer
Postat av: Noomie

Galoppbilden var ju hur härlig som helst! :D

Tack, va snällt! Blir alltid glad när någon tycker Lexx (min storhäst ;)) är fin(':

2011-10-27 @ 12:08:10
URL: http://lexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0