Dag 7- En sak som aldrig får hända!

En sak som aldrig får hända är ju att Pee Wee blir skadad!
Jag hade gått under! Hon är min lilla bebis och kommer alltid att vara! Vi har haft henne sedan hon var 1 år, och om man hade kommit till stallet och man ser att något hänt så hade hela min värld stoppats!
Jag hade inte brytt mig om något annat än att vara hos henne.
En annan grej som verkligen inte får hända är att jag och Pee Wee blir påkörda när vi tex. rider ut!
Någon galning som kör i 120 och tappar kontrollen och kör rakt in i oss.
USCH! får rysningar bara av att tänka på det..

/Frida


Kommentarer
Postat av: Anna

har hänt ett antal gåger att vi varit cm från att bli påkörda av IDIOTER på fädriften så var försiktiga där..

2011-10-08 @ 14:47:14
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0