Dagens och gårdagens ridpass!

Tisdag: gick super! :) tränade på det som helena hjälpte mig med i söndags på tävlingen!
Först var protesterade hon någon gång och sen var det slutdiskuterat och hon gick där jag ville, härlet! :D
Onsdag: redbara ut i typ 10 min för att detvar brottom hem! red barbacka med täcke, travade också och hon var jättefin! Känns toppen nu när vi kommit över en del av "trösklen" men det är några detaljer kvar! ;)
Det som är synd nu är ju att hon får vila i typ en och en halv vecka nu när jag åker till kina, men jag hoppas att hon vet vad som gäller när jag kommer hem, annars får jag väl ta och visa det noggrant igen! ;)

hihi, älskar denna ponny otroligt mycket! :D♥

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0