Dagens ridpass

Sammanfattning: WOW!
Min ponny var gryyyym idag, allt satt som en smäck!! Och hon gjorde tex. gudansfina ökningar, var rund och fin hela tiden i till och med galoppen!
aaaah, stoooolt!!!!! :D
vet inte vad jag mer ska säga, hih. Tog några fighter igår med henne och så visade jag var skåpet ska stå, så det var spännande idag ifall vi skulle ha några till fighter eller om hon skulle skärpa sig.
Och hon skärpte sig veeeerkligen!! haha är i chock, guud vilken ponny! :O

såklart ska kameran dampa när det går som bäst.. men emma var snäll och tog ändå! :)
men dom blev väääldigt mörka.. :(


min kamera och ridhuset?? dom sammanbetar verkligen inte... -.-
/Frida


Kommentarer
Postat av: Anna

stänga av blixten inomhus blir ofta bättre då:)

2011-10-12 @ 13:07:19
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0