Dagens ridpass

Dagens ridpass på Pee Wee idag gick inte särskillt bra.
Jag var typ jättestressad och red verkligen som en kråka!! Nu när jag och julia sitter och kollar igenom bilderna så rider jag asdåligt och ja jag var även hård i handen.. Men imorgon ska pappa fota igen och då ska jag verkligen försöka göra mitt bästa!! Blir lite besviken på mig själv när jag gör sånt som jag verkligen inte får göra, som att dra upp benen, inte arbeta med benen och typ hålla i huvudet eller vad man säger, allt det jag behöver träna extra på visade jag tydligt idag att det var värt att träna på.. ;)
Men aja, alla har dåliga dagar!
Här är lite hemska bilder på oss.. ;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0