Daven bleeev:

Daven blev slutmätt till 147,9 oh, helt perfekt!
Först när vi kom in var han ganska mycket större, eftersom han spände upp sig ordentligt, men vi stod med honom ett tag, lugnade ner honom lite och sen blev han jätte duktig, då fick dom honom till 148,6 med skor.
Och sen mätte dom skorna, och dom var 7 mm alltså drog dom bort det.
Helt perfekt enligt mig! super glad att han blev så lagom, för eftersom jag är lång behöver jag en högre ponny, och han är precis lagom :D
Jag kommer faktiskt att ge 2 länkar, eftersom en av dom som gissade på exakt rätt högd, hade ju faktiskt hört det innan ;)
men sen var där en som var väldigt nära och det var Céline-Dressyrungarna.blogg.se hon gissade på 147,8
och sen Michelle-Ungadressyrryttare.blogg.se hon gissade på 147,9 men visste då redan om det så lite fusk hihi ;)
/Julia

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket! :D

2011-10-01 @ 10:04:58
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Nice(:

2011-10-04 @ 19:26:44
URL: http://mathildamakipihasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0