Ingen uppdatering

Kommer tyvärr inte bli någon vidare uppdatering från min sida nu på ett tag.
Mina dagar är fullpackade och det ser ut så här nu:
Tisdagen den 18 (idag): plugga till prov!!!
Onsdagen den 19: träning för helena, åker nästan direkt när jag kommit hem från skolan och kommer hem jättesent. Plugga till prov på fredag!
Torsdagen den 20: träning för helena, åker nästan direkt när jag kommit hem från skolan och kommer hem jättesent. Plugga till prov på fredag!
Fredagen den 21: har prov i skolan! sen stallet, plugga, och tjejkväll
Lördagen den 22: Plugga prov till tisdag onsdag-torsdag, stallet, förbereda inför tävling!
Söndagen den 23: tävlar, är borta typ hela dagen, sen pluggaaa till prov tisdag onsdag-torsdag
Måndagen den 24: PLUGGA PLUGGA till prov tisdag onsdag-torsdag!!!
Tisdagen den 25: Prov i skolan, sen stallet och PLUGAA till onsdag-torsdag
onsdagen den 26: Prov i skolan, sen träna för helena, sen plugga till torsdag
torsdagen den 27: stallet, packa!!! :D
Fredagen den 28: skolan, sen åker jag och bästa vän till kina! :D
är i kina från fredagen den 28 till natten på måndagen den 7 :D Men vi kommer fixa roliga grejer här på bloggen!

För övrigt låter det rätt körigt nu dessa kommande veckorna? ;) UUUSCH!! :(

syrran och jag ♥
/Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0