Klippt och klart.

Nu är allt klart i stallet, har ridit hästarna inna idag och sen klippt.
Roligt är det faktiskt att se vilken stor skillnad det blir på chippen, hela hans färg blir helt annorlunda.
Han blir nästan svart nu! när han är ljusbrun med sin päls. Men inget emot mig, Sen ska vi även rycka hans man, som är på tok för lång just nu, han måste ju vara fin inför nästa helgs tävling.
Daven var super duktig i skogen idag, skötte sig bättre än förväntat när vi tog en annan runda, och det regnade,blåste och vi stötte på kor..
Imorgon kommer jag inte att vara hemma under dagen, för att vi ska iväg till Hööks, Horze och så.
Men jag ska se om jag kan få ihop nåt tidsinställt. När jag kommer hem är det dressyr på banan med killarna som gäller!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0