Nytt

I söndags var jag och mamma i malmö, på hööks för att köpa lite nya saker, dels för mitt presentkort jag och chippen vann, och för att vi behövde lite nya saker!
orkade inte ta kort på allt, utan tar och lägger ut bilder ifrån deras hemsida, på det som finns!
ibland får man leka med färger!
Måste bara Hissa denna samtidigt! helt underbar är den, tar ut ALLA knutor i svansen, och luktar så himla gott, tror faktiskt aldrig jag luktat nåt så gott pälsglans! Skulle själv kunna ha det i mitt hår haha!
Daven fick en slick leksak då han alltid vill ha något att göra i boxen!
& lite andra små saker! så som ett HV polo fleectäcke, men det finns inte på hemsidan då det endast är tillverkat ett! hihi känner mig speciell. Kommer visa bild på det sen.
Var inne en snabb runda på Horze sen också och där hittade vi:
Till Daven
& så lite små saker där också. Det var väl det hela, vill ju inte köpa massor nu utan sparar mig ordentligt inför kina! som ni kanske vet finns det hästaffärer där och det är 1000 gånger billigare än i sverige! :D
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0