Resultat Lillhagen

Måste först och främst ge stort plus för lillhagens underlag och ljusa ridhus, helt grymt bra verkligen!
Red fram ute ungefär 30 min, chippen blev överladdad och kunde knappt skritta men han var super fin.
Gjorde öppnor,slutor,skittpriutetter, och ja allt som var med i programmet, och han hade sin fina trav hela tiden! in på banan kom jag näst sist, chippen tyckte det var spännande med läktaren där det satt massa folk, och sen tyckte han att det var lite läskigt i ena hörnan men när han gått där förbi 2 gånger var det lugnt, Red programmet och han kändes super på banan också, man märkte verkligen att han gillade underlaget!
svävade fram som nästa aldrig förr. Galet nöjd med travprogrammet och hans ökningar! Skitten blev dock sämre somsagt han var överladdad och kunde inte riktigt skitta, så det drog ner en del, även i enkla bytena, och galoppen kändes också super! mycket klapp efter ritten, och folk klappade högt på läktaren, chippen blev så nöööjd.
Fick mitt protokoll och sen hörde jag i läktaren att det var dags att gå på prisutdelning, blev galet glaad! Eftersom dom låg vääldigt lågt i % överlag, vinnaren hade endast 67% och jag fick 64,5%,
Som vinst fick jag en pikur halsduk, och placket,rosett galet bra priser också :D så åkte hem nöjd och belåten med duktig pålle där bak!
Blev inte super många bilder men visar dom som blev bra!
kan även tillägga att det var ju sista omgången av eliten och programmet var FEI Inledande. Och laget kom iallfall inte sist
inte wow bild, men tycke det var härlig med havet och öresundsbron precis i bakrunden!
och sen blev det tyvärr bara en bild inneifrån banan
/Julia


Kommentarer
Postat av: Saga

Grattis!!! :D Jag fick också en brun Pikeur-halsduk där idag när jag blev placerad tvåa med min ponny ^^,

2011-10-16 @ 21:58:30
URL: http://sagakullberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Galet fin första bild på Dig och Chippen <3

2011-10-17 @ 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0