Tillbaka

Har varit faktiskt ganska skönt med paus nu i veckan, måste tänkta på skolan och hästarna.
Men nu är det helg och jag kommer att kunna uppdatera er!
Allt har gått väl med hästarna, Daven har fått skor, och faktiskt på bak också! funkar otroligt bra.
Han har fått mer undertramp,bakbensaktivitet och ja, hans energi är oendlig! nu måste jag istället bromsa på honom. Super roligt verkligen! och varför vet vi faktiskt också, det är för att han varit öm i bak, sa både hovslagaren och jag, eftersom han gått så försiktigt och inte riktigt vågat ta i, antagligen för att det har gjort lite ont, men nu så!
Ska ner och rida dom båda nu, och sen kommer jag att uppdatera er riktigt ordenligt ikväll,
finaste
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0