Träning för Helena

I onsdags och i torsdags så hade jag träning för Helena!

Onsdag:
Gick superduper bra!! :D Farten i bakbenen kom igång ordentligt!
Vi gjorde öppnor och slutar längs långsidan, gick lite segt i början sen gick det jättebra!
Jag red också upp på medellinjen i en öppna och sedan ut till spåret i en sluta, gick jättebra, fast i högervarvet har jag lite svårt för att ställa henne åt höger, men det får jag träna upp :)
Är gudans nöjd!!! :D

Torsdag:
Gick också jättebra! Men hon var jättetrött från träningen på onsdagen för där fick vi veeerkligen i gång den, så hon hade nog lite mjölksyra i benen in lilla ponny ;) Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde i början, men red igenom pogrammet sen i slutet, och det gick bra men hon var supertrött så hon orkade inte ta i sitt bästa i ökningen och ja lite sådanna små missar som nog ingen hade tänkt på.
Är jättenöjd! :)

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0