Veckan framöver

så ni vet, kommer jag ha minimalt med tid till bloggen denna veckan ut! har så otroligt mycket denna veckan så jag måste lägga bloggen lite åt sidan. Men ni ser ju själva på ett ungefär hur det ser ut nu! har prov tisdag,onsdag,torsdag.
Tisdag:Hinner inte ens träna, ska plugga till prov och rida Daven i skogen, mamma kör chippen till helena istället.
Onsdag: plugga till prov, träna daven förhoppningsvis, packa!.
Torsdag: Träna,rida den andra ponnyn i skogen, packa!
Fredag:hinner knappt hem förren det bär av till Danmark med BV, och sen bär det av till KINA! är borta i 10 dagar ungefär.
så ganska fullt nu tyvärr!
Men jag kommer att göra mitt bästa gott folk! :D
/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0