dag 2 När och varför jag började rida!

hm, ja jag tänkte ta det lite annorlunda denna gången, istället för att skriva det tänkte jag skiva lite om min första ponny och lägga ut nån bild på henne!
Iallafall jag kan börja med att säga att jag började rida på ridskola när jag var väldigt liten, när jag var ungefär 6 år fick jag min fösta ponny, varför jag börajde rida var för att man syster gjorde det, mamma har gjort det och jag har alltid tyckt om hästarna, varit intresserad av träningar och tävlingar!
Min första ponny Dusty då. hon var 13 när jag fick henne, hon var bara tänkt som en läromästare för mig att lära mig rida på, eftersom jag inte var så jätte duktig då. Hon var en gammal hoppponny, som jag också skulle försöka få att gå lite dressyr! Dusty hade jag i 6 år, jag lärde mig mycket på henne, och hon utveckaldes också jätte mycket med åren, vi gjorde många starter dock bara LC, LB men men godkända reslutat och några placeringar, hon är en riktigt härlig ponny, som man också kan göra allt med, just nu bor hon i Helenas trakter så jag ser henne ibland.
Man saknar det verkligen ibland, några bilder på mig och dusty, där var jag verkligen inte stor ;)
haha gulligt!
/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0