Dag 6 Alla hästar i Stallet

haha, jag vet att jag hoppat i den här listan nu, men det är för det känns så dött att skriva igen vad man är bra på vad man behöver träna mer på osv, isåfall gör jag ett inlägg om det senare, och det här med favoritbilder ja visst det gör jag gärna, men lite jobbigt att hitta dom bästa bilderna direkt, så jag gör en liten lista på hästarna i stallet så får ni veta lite mer om mig, och hur vi har det.
Jonny Be Good, Min dressyrponny

Hesselteich's Davenport, Min dressyrponny

Noa, Min förra dressyr ponny som var skadad nu är hon sällskap

Zenit, Min systers Dressyr ponny, som nu rids av frida ibland!

Callypso: Shettis,maskot, och sällskap. Just nu utlånad men kommer snart tillbaka :)
aha det var väl dom!
Mille som som ni ser lite lite av på bilden på Callypso är 32 år, alltså han var väldigt gammal så vi fick avliva honom för ett tag sen :/ en riktig familjemedlem var han!
/Julia


Kommentarer
Postat av: Patricia

HEEEEJ!



Ville bara berätta att jag har börjat blogga igen på riktigt. Jag har just nu uppe bilder från helgens dressyrtävling, håller på och sälja en i princip oanvänd kingsland jacka som jag gärna vill få såld så fort som möjligt och så har jag dagens blogg idag, va med occh tävla vettja :D



Kram Patricia!

2011-09-28 @ 11:47:54
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vrf rider inte din syster Zenit ;) ?

2011-09-30 @ 13:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0