Happy

Oh, för det första är jag så galet trött på att blogg.se ska krångla igen!
vi har inte fått se vår statistik sen vi startade bloggen!
Men sen kan jag även berätta att idag red jag för andra gången på min lilla prins, han sköter sig suuuper!
Jag är verkligen glad att jag kan få ha en sån ponny!
tänkte om ni är intresserade lägga upp ett kort klipp på honom.
Idag hjälpte helena mig med sadel, det gjorde hon även igår, då red jag med den svarta bates, idag fixade vi till så jag kunde ha min vanliga sadel, super bra att jag kan ha samma sadel på chip & Daven.
Sen hjälpte honh mig lite ute på banan med honom, vi tränade att få honom låg i formen, då han måste stärka sig i nacken. När jag ridit ett tag på banan blev det avskrittning en bit på vägen, duktig var han idag, inte alls så nervös som igår när vi skrittade av.
Då för att ni ska få en mer klar blick i det hela så är det så att Daven kommer ju ifrån tyskland, och har tyska nervös för allt, han är inte van att gå i skogen, och är väldigt spänd för träd och andra naturliga saker, haha fjant! :)
/Julia

Kommentarer
Postat av: Céline - Dressyrungarna

Gud vad fin han är!

film vill vi ha! :D

2011-09-25 @ 20:55:33
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: Anna

Så sinnessjukt fin! :D

2011-09-25 @ 21:57:57
URL: http://ponnyryttarnaas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja, det hade varit super kul med film! :D

2011-09-26 @ 08:48:09
Postat av: :D

Jätte fin!

Vill gärna se film!

2011-09-26 @ 14:28:51
Postat av: Angelina Svedbo

hihi stella är lika dan ;) Flyger i taket om hon tex. skulle se en katt haha.

JAG VILL SE FILM!

2011-09-26 @ 17:55:32
URL: http://dressyrungarna.blogg.se/
Postat av: liza

Hej! Vilken fin häst?



Men vad är det för sadel?

2011-09-26 @ 20:50:01
Postat av: Anonym

vill se film :D

2011-09-26 @ 20:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0