Ridpasset idag

Idag så skyndade jag mig till stallet gjorde ordning Pee Wee och red henne.
Gick ganska bra, vi är inne i en liten jobbig period just nu, vilket bror på olika saker som nytt stall, nya hästar alltså måste dom ha ny ledare och då är dom på spänn hela tiden, och myyyycket gräs, så hon är lös i magen så bajset är jättegrönt och löst och så, så ja lutte tufft just nu.
Men tyckte att hon sökte sig rätt bra neråt idag, och hon börjar lungna sig lite och bli den gammla vanliga goa Pee Wee! skönt!
Sen efter så skyndade jag mig, cyklade till hanna och så red jag och hon ut på lady och nicolai, jättemysigt! :)

Så har väl min dag sett ut, nu ska jag duscha, göra läxa, äta och nanna :)


/Frida

Kommentarer
Postat av: Ida Andersson

Kämpa på det kommer att bli super ! <3

2011-09-28 @ 15:33:42
URL: http://photodressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0