Träning för tränare idag

Idag har jag haft träning för Helena!
Gick superbra! :D nu ångrar jag mig att jag avanmälde till ljunits i helgen, men aja, ;)
Vi tränade på att Pee Wee ska klara att hålla uppe aktiviteten i bakbenen utan att jag sitter och driver hela tiden, och att jag måste kunna hålla lite mer i tyglen utan att hon lägger av. Det gick väldigt bra!
Vi tränade lite skänkelvikningar, öppnor, förvänd galopp, och idag tränade vi faktiskt på slutor!
Och det gick väldigt bra för att vara första gången! Det var bara två gånger hon ville sega till sig lite.
Helena var imponerad och jag också! ^^

guud, vad skönt att det går så bra!! :D

Måste bara berätta att jag har 2 prov kommande vecka och läxor, så jag har väldigt mycket att göra! MEN
jag kommer underhålla er så fort jag kan och hinner!!

/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0