Zenit och Lady

Jag glömde berätta att jag ibland rider Zenit och Lady!
Zenit är Julias systers häst som jag rider när jag är hos julia.
Zenits ryttare heter emma, men hon och filip och vivvi, julias syskon, gick tyvärr bort i tsunamin i thailand, vi saknar er!
Lady är hannas ponny som är till salu som jag rider ibland för att hon inte har tid.

Härliga djur båda två!! :D

Här är mest bilder på Zenit eftersom jag nyss börjat rida lady ibland!
Zenit: det kommer mer bilder från när jag rider honom på ängen!



chippen till vänster i blått och Zenit till höger i rött

Lady: Har bara ridit henne två gånger än, men det kommer förhoppningsvis fler! :)


kommer snart ett inlägg med bilder på mig och lady!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0